Sunday 5 May 2013

Tulisan menjadi tempat ku meluahkan segalanya.......

Tulisan menjadi tempat ku meluahkan segalanya.....kerana tulisan seolah2 menjadi tempat mendengar saat aku bersedih,berduka,gembira,dan segala2nya.......

Tidak semua boleh diluahkan dgn kata2....dan jgk bukan semua org yg boleh mendengar apa yg kita nak ungkpkan...jadi,tulisan adalah peneman setiaku.....

waktu aku menulis ini,hati aku sgt sedih....hanya menangis,menangis....aku x pndai nak meluahkan kpd sesiapa,kerana aku takut aku lebih kecewa dan sedih....jdi,aku hnya pendamkan dan hanya air mata menjadi tempat aku luahkan segalanya.....

Aku dah cuba buat yg terbaik tetapi tak tahu lah.....kdg2 mcm sia2 je.....

Aku x pnah salahkan sesiapa..mungkin silap diri ku sendiri....

Aku akan lebih bersendirian untuk mencari ketenangan....aku akan lebih mendekatkan diri dgn Allah...insyallah.....

No comments:

Post a Comment